Thursday, November 8, 2018

රාජ්‍ය ආයතනයන්හි අන්තර්ජාල ගෙවීම් කටයුතු

පැසසුම් කල යුතු කාරණයක් වූවද,  ඒ ඒ ආයතනවල සේවය ලබා ගැනීමේදී ගෙවිය යුතුවන අමතර මුදල් ප්‍රමාණය සසදා බැලීමේදී එම අයකරගන්සානා මුදල දාරණද යන්න පිළිබද ගැටළුවක් මතුවේ. මින් පෙර  අවස්තාවක විදුලි බිල්පත ගෙවීමේදී ද මා හට ගෙවීමට සිදු වූ අමතර මුදල පිළිබදව කණගාටුවට පත්වීමි. ඊයේ දිනද එවැනිම කටයුත්තක් සිදු වුනි. ඒ නම් ආදායම් බලපත්‍රය ලබාගැනීමේදී මා හට ගෙවීමට සිදුවූ අමතර මුදල පිළිබදව මා කණගාටුවෙමි මන්ද රුපියල් 800යක මුදලක් සහ 116ක මුදලක් (රු.100ක් තැපැල් ගාස්තු හා රු.16ක සේවා ගාස්තුව) ගෙවීමට සිදුවීමයි. මේ ගෙවීම සාධාරනද යන්න ඔබගේ අදහස් දක්වන්න.

පහතින් දැක්වෙන්නේ ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලයේ අමතර ගාස්තුව දක්වා ඇති ආකාරයයි. (https://www.ceb.lk/instant-pay/en)



මෙහි රතු පැහැයෙන් සදහන් කොට ඇති ආකාරයට අමතර ගාස්තු ගෙවීමට සිදුවේ. තවද ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලයේද මේ ආකාරයෙන්ම මුදල් අයකරනු ලබයි. එහි දී ද අමතර ගාස්තුවක් ගෙවීමට සිදුවන බව ද දක්වයි. පහත ඇත්තේ එම විස්තර ඇතුලත්  කර ඇති ආකාරයයි.



මෙලෙස ගාස්තු අයකිරීම තුලින් සිදුවන්නේ මිනිසුන් මෙම සේවාවන් භාවිතාකිරීමෙන් ඉවත්වීම මිස ඒවා තවතවත් භාවිතා කිරීමට පෙළඹීම නොවේ. රජයක් විසින් කයිවාරු ගසමින් උත්සවශ්‍රීයෙන් වැඩකටයුතු ආරම්භ කිරීම පමණක් සිදුනොකල යුතුය ඒවා දිගුකලක් පවත්වාගෙන ක්‍රමවත්ව ගෙනයා යුතුය. මෙවැනි ක්‍රියා තුලින් සිදුවන්නේ මෙම ව්යාපෘති පාඩු ලබන ව්‍යාපෘති වීම පමණි. 

රජයක් විසින් කල්පනාකාරී විය යුත්තේ මිනිසුන්ගේ පහසුව උදෙසා වැඩකටයුතු සකස් කිරීමය. ඒවා වන් ලබා දී ඒ මත ගෙවිය යුතු බද්දක් නිර්මාණය කිරීම නොවේ. 

අන්තර්ජාල ගෙවීම් තුලින් ඉතිරිවන කාලය ලිපිද්‍රව්‍ය වියදම් අවමය නිසාවෙන් ඉතිරිවන ධනය සුලුපටු නොවේ යැයි මගේ හැගීමයි. 

මේ පිළිබදව ඔබගේ විවිද වූ අදහස් දැනගැනීමට කැමතියි. ඔබගේ අත්දැකීම් පහතින් කමෙන්ට් කරන්න

ස්තූතියි 





No comments:

Post a Comment